Tere hommikust, lapsed!
Täna meil on 4 tundi
eesti keel
matemaatika
loodusõpetus
kehaline kasvatus
Eesti keel
Teema - Suur ja väike algustäht.
1. Õpik lk 72-73 lugeda 3 korda.
Õpi reegel pähe!
KOHANIMED KIRJUTATAKSE SUURE ALGUSTÄHEGA! (Выучить правило наизусть: названия мест пишутся с заглавной буквы).
2. Kirjalik ülesanne:
задание - подчеркнуть зеленым карандашом или зеленой ручкой все заглавные буквы. Помним о том, что от предыдущей работы отступаем 2 строчки, первое предложение пишем с красной строки!!! Стараемся писать аккуратно и старательно, у многих почерк стал хуже(((.
3. Kordamine
Teema - Suur ja väike algustäht.
1. Õpik lk 72-73 lugeda 3 korda.
Õpi reegel pähe!
KOHANIMED KIRJUTATAKSE SUURE ALGUSTÄHEGA! (Выучить правило наизусть: названия мест пишутся с заглавной буквы).
2. Kirjalik ülesanne:
Üheksas aprill
Klassitöö
MEIE KODUMAA ON EESTIMAA. EESTI LOODUS ON ILUS. EESTI PEALINN ON TALLINN. MINU KODULINN ON NARVA. TARTU ON SUURUSELT TEINE LINN ESTIS. LÄBI TARTU VOOLAB EMAJÕGI, KUS SAAB SÕITA KA LAEVAGA. TARTUS ASUB EESTI ESIMENE KUTSELINE TEATER VANEMUINE.задание - подчеркнуть зеленым карандашом или зеленой ручкой все заглавные буквы. Помним о том, что от предыдущей работы отступаем 2 строчки, первое предложение пишем с красной строки!!! Стараемся писать аккуратно и старательно, у многих почерк стал хуже(((.
3. Kordamine
Korda jutustus endast:
Õpi pähe, jutusta ja saada mulle video!
(Повторяем ранее изученные предложения, учим 2 новых предложения и рассказываем текст полностью, присылаем мне видео).
Matemaatika
1. Miksike - võrdlemine, lünkamine.
Андрей, Ульяна, Саша, Ева, Эвелина, Софья К, Матвей, Марсель, Анна, Давид, Ассоль - ученики, которые выполняют задания по математике в полном объеме. Ребята, вы умнички, ваши старания обязательно будут вознаграждены!!!
2. Tööraamat lk 25, 26, 27
(стр 25, в задачах встретятся слова noorem - моложе, vanem - старше.
стр 26 № 2 - Mitu kümnelist ja ühelist on igas arvus? Вспоминаем, что kümneline - десяток, üheline - единица. Например, в числе 25 - 2 десятка и 5 единиц). Если что-то непонятно, пишите, будем разбираться вместе.
Loodusõpetus
Teema "TAIMED KEVADEL"
Loe tekst läbi ja kirjuta sõnad õigesti!
(прочитай текст и впиши слова письменными буквами).
Teema "LINNUD KEVADEL"
Loe tekst läbi ja kirjuta sõnad õigesti!
(прочитай текст и впиши слова письменными буквами).
Kehaline kasvatus
Trenni ja tantsi:
https://www.youtube.com/watch?v=ICuvAMk33pQ
https://www.youtube.com/watch?v=ICuvAMk33pQ
Уважаемые родители! 10.04. Страстная пятница, дети в этот день не учатся! Впереди большие выходные, постарайтесь за это время сдать все невыполненные работы, не копите долги! Не все работы за среду получила от Ксении К, Марселя, Кристины, Софьи П, Богдана, Матвея... От некоторых ни одной работы не получила.
Наши традиционные звонки по пятницам по viber переносятся на понедельник 13.04. Темы для беседы - вопросы утреннего круга, занятия на выходных и по рабочим дням, части тела. Кто раньше будет готов, напишите, пожалуйста, постараюсь найти время на выходных.
С уважением,
Екатерина
1. Minu nimi on .....
2. Minu perekonnanimi on ....
3. Mina olen poiss/tüdruk.
4. Ma õpin Narva Soldino Gümnaasiumis, esimeses klassis.
5. Mul on ilusad, sinised/ rohelised/ hallid silmad.
6. Mul on tumedad (темные), heledad (светлые), pruunid (коричневые), pikad (длинные), lühikesed (короткие) juuksed.
7. Mulle meeldib sporti teha (заниматься спортом), jalutada oma perega/sõpradega (гулять с семьей/друзьями), jalgrattaga sõita (кататься на велосипеде), arvutimänge mängida (играть в комп-ые игры)
8. Ma käin ujumistreeningus (на плавание), tantsutreeningus (на танцы), jalgpallitreeningus (на футбол), maadlustreeningus (на борьбу).
9. Mina olen lahke (добрый), sõbralik (дружелюбный), lõbus (веселый), tugev (сильный), hoolas (прилежный), korralik (аккуратный), ilus (красивый), laisk (ленивый) poiss/tüdruk. Õpi pähe, jutusta ja saada mulle video!
(Повторяем ранее изученные предложения, учим 2 новых предложения и рассказываем текст полностью, присылаем мне видео).
Matemaatika
1. Miksike - võrdlemine, lünkamine.
Андрей, Ульяна, Саша, Ева, Эвелина, Софья К, Матвей, Марсель, Анна, Давид, Ассоль - ученики, которые выполняют задания по математике в полном объеме. Ребята, вы умнички, ваши старания обязательно будут вознаграждены!!!
2. Tööraamat lk 25, 26, 27
(стр 25, в задачах встретятся слова noorem - моложе, vanem - старше.
стр 26 № 2 - Mitu kümnelist ja ühelist on igas arvus? Вспоминаем, что kümneline - десяток, üheline - единица. Например, в числе 25 - 2 десятка и 5 единиц). Если что-то непонятно, пишите, будем разбираться вместе.
Loodusõpetus
Teema "TAIMED KEVADEL"
Loe tekst läbi ja kirjuta sõnad õigesti!
(прочитай текст и впиши слова письменными буквами).
Teema "LINNUD KEVADEL"
Loe tekst läbi ja kirjuta sõnad õigesti!
(прочитай текст и впиши слова письменными буквами).
Kehaline kasvatus
Trenni ja tantsi:
https://www.youtube.com/watch?v=ICuvAMk33pQ
https://www.youtube.com/watch?v=ICuvAMk33pQ
Уважаемые родители! 10.04. Страстная пятница, дети в этот день не учатся! Впереди большие выходные, постарайтесь за это время сдать все невыполненные работы, не копите долги! Не все работы за среду получила от Ксении К, Марселя, Кристины, Софьи П, Богдана, Матвея... От некоторых ни одной работы не получила.
Наши традиционные звонки по пятницам по viber переносятся на понедельник 13.04. Темы для беседы - вопросы утреннего круга, занятия на выходных и по рабочим дням, части тела. Кто раньше будет готов, напишите, пожалуйста, постараюсь найти время на выходных.
С уважением,
Екатерина
Комментариев нет:
Отправить комментарий