Tere hommikust, kallid lapsed!
Täna meil on ainult 2 tundi: matemaatika ja eesti keel.
1. Õpik lk 94-95, lugeda 3 korda!
(Прочитать текст 3 раза, третий раз прочитать на время, засекаем 1 минуту и присылаем мне кол-во прочитанных слов.
Слова для понимания текста:
meeldib supelda - нравится купаться
varandus - имущество
sporditarbed - спортивные принадлежности
tööristad - инструменты
naelad - гвозди
kruvid - винты
hädavajalikud asjad - крайне необходимые вещи
heiskab laagrilipu - поднимает флаг лагеря
külastuspäev - день посещения
vaikne tund - тихий час
rannas - на берегу
rumal inimene - глупый человек
pudeli puruks löönud - разбил бутылку
klaasikillud - осколки стекла
astus ühele neist peale - наступила на один из них
puhastab haava - прочистила рану
võite naha ära põletada - кожа может обгореть
ehitame liivast raketi - строим ракету из песка
liivaloss - замок из песка
üksipäini - üksi - в одиночку
liivakõrb - песчаная пустыня
nukker tunne - грустное чувство
istub lõkke ääres - сидит у костра
kogus ta ilusaid kive, teokarpe, käbisid - он собрал красивые камни, ракушки, шишки
(Прочитать текст 3 раза, третий раз прочитать на время, засекаем 1 минуту и присылаем мне кол-во прочитанных слов.
Слова для понимания текста:
meeldib supelda - нравится купаться
varandus - имущество
sporditarbed - спортивные принадлежности
tööristad - инструменты
naelad - гвозди
kruvid - винты
hädavajalikud asjad - крайне необходимые вещи
heiskab laagrilipu - поднимает флаг лагеря
külastuspäev - день посещения
vaikne tund - тихий час
rannas - на берегу
rumal inimene - глупый человек
pudeli puruks löönud - разбил бутылку
klaasikillud - осколки стекла
astus ühele neist peale - наступила на один из них
puhastab haava - прочистила рану
võite naha ära põletada - кожа может обгореть
ehitame liivast raketi - строим ракету из песка
liivaloss - замок из песка
üksipäini - üksi - в одиночку
liivakõrb - песчаная пустыня
nukker tunne - грустное чувство
istub lõkke ääres - сидит у костра
kogus ta ilusaid kive, teokarpe, käbisid - он собрал красивые камни, ракушки, шишки
2. Korda, mis sõnad vastavad küsimustele mis?/kes? Harjuta! (упражнение необходимо выполнять до тех пор, пока не будет ни одной ошибки!).
3. Kirjalik ülesanne:
Kaheksateistkümnes mai
Klassitöö
Kirjuta sõnad kahte tulpa:
Kes? Mis?
lõoke, putukad, linnupesa, haamer, naelad, sibul, roomajad, ämber, inimesed, metsloomad, koduloomad, rähn, rohutirts, saag, kuldnokk, kevadtööd, pesakast, reha, kärbes, lapsed, mustrid.
Tõmba kaashäälikutele joon ümber!
Kes? Mis?
lõoke, putukad, linnupesa, haamer, naelad, sibul, roomajad, ämber, inimesed, metsloomad, koduloomad, rähn, rohutirts, saag, kuldnokk, kevadtööd, pesakast, reha, kärbes, lapsed, mustrid.
Tõmba kaashäälikutele joon ümber!
(Распределить слова в 2 столбика, первый столбик - слова, которые отвечают на вопрос KES?, второй столбик - слова, которые отвечают на вопрос MIS? Подчеркнуть согласные. Кто пишет крупно, старается уместить 2 слова в строчку!)
Matemaatika
1. Miksike - lünkamine, 2 tase!
(Обязательное задание, кроме тех, кто освобожден!)
2. Tööraamat lk 68-69-70.
(Задания нужно выполнить все, наиболее сложные комментирую:
lk 68 №7 - какие числа отсутствуют в первом квадрате? каких рисунков не хватает во втором квадрате?
№10 - Каур и Тимму играли в дартс, сколько очков набрал каждый из них? Кто набрал больше пунктов? На сколько больше пунктов он набрал?)
Edu Teile, lapsed!
Ekaterina
Комментариев нет:
Отправить комментарий